خبرگزاری تسنیم: عبدالحمید قدیریان، پژوهشگر هنر، نقاش و طراح صحنه می‌گوید: در جامعه‌ای که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم، آن‌قدر که درباره بلیط بخت‌آزمایی و قرعه‌کشی و اتکا به شانس تبلیغ می‌شود، درباره اتکا به خدا تبلیغ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عبدالحمید قدیریان در جمع هنرمندان انقلاب چهره  شناخته شده‌ای است، پیش از آنکه هنرمند باشد، انسان دردمندی است که دغدغه‌های معنوی زیادی دارد، به هنر هم برای تجسم بخشیدن به همین دغدغه‌ها می‌پردازد. به همین دلیل بیشتر از آنکه به مباحث هنری بپردازد، علاقه دارد درباره بنیادهای الهی و معنوی فرهنگ و هنر سخن بگوید. 

دردهایش دردهای مشترک همه هنرمندانی است که دوران اصالت هنر در سالهای آغازین انقلاب را تجربه کرده‌اند. از سخنان او نوستالژیهای همه هنرمندان انقلاب و دفاع مقدس بروز می‌کند. هنر معنوی این طراح، نقاش و طراح صحنه در گذر این سالها، با تحمل دردهای ناشی از بی‌ارزش تلقی شدن بسیاری از ارزشها و بی‌معنا شدن بسیاری از آرمانها همچنان در مسیر ارزشهای دینی و انقلابی پیش می‌رود.آثار او امروز چنان صیقل خورده که آینه‌ای شده است برای خوانش مولفه‌هایی که دیگر کمتر مورد توجه هنرمندان امروز قرار می‌گیرد؛ ایده‌هایی که زمانی نه چندان دور، هنر همین دیار به اعتبار آنها استقلال داشت و ایستاده راه می‌رفت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

خبرگزاری تسنیم: «همه سیزده سالگی‌ام» عنوان خاطرات مهدی طحانیان، کوچک‌ترین سرباز امام(ره) در اسارتگاه‌های عراق به‌قلم گلستان جعفریان منتشر می‌شود. انتشار این اثر را سوره مهر به‌عهده دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «همه سیزده سالگی‌ام» عنوان خاطرات مهدی طحانیان از روزهای جنگ و اسارت است که به‌قلم گلستان جعفریان، نویسنده، نوشته و برای انتشار به سوره مهر تحویل داده شده است. این اثر دربردارنده خاطرات کوچک‌ترین سرباز امام(ره) در اسارتگاه‌های عراق است؛, روزهایی که مقاومت بسیاری از سربازان ایرانی، زندانبانان را به زانو درآورد.

به‌گفته نویسنده این کتاب، پرداختن به خاطرات طحانیان در قالب فعلی کتاب «همه سیزه سالگی‌ام» تلاشی است برای چگونگی و چرایی حضور دانش‌آموزان در جبهه‌های جنگ. جعفریان تلاش دارد تا خاطرات طحانیان را از زوایه جدیدی روایت کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:خمینی,سرباز,شهید,کتاب,امام,بیصدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

یک موشک که از غزه به سمت شهرک «سدروت» در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود، پس از برخورد به یک کارخانه موجب آتش‌سوزی در این واحد صنعتی شد. 

به گزارش دلاور به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، پس از برخورد یک موشک به ناحیه صنعتی «سدروت» در سرزمین‌های اشغالی، یک کارخانه در این منطقه به آتش کشیده شد. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
مهدی چمران گفت:حسن نصرالله از شهید چمران حکم فرمانده نظامی گرفت زیرا شهید چمران در هر جای دنیا یک سازمان تشکیل داد، ولی متاسفانه فلسطینی‌هایی همچون عرفات نجنگیدند و آخر سر هم عرفات در کمپ دیوید با خانم بگین به جای جنگ، رقصید.
 
 
به گزارش دلاور به نقل از فرهنگ نیوز ، مهدی چمران رئیس شورای عالی استانها در سی و سومین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران و شهدای جنگهای نامنظم که پنج شنبه شب در یادمان شهید چمران در دهلاویه برگزار شد، با اشاره به شعار سال 93 اظهار داشت: یکی از نمونه‌های ارزنده و زیبایی که به خوبی می‌توانیم از مدیریت جهادی نشان دهیم، شهید دکتر چمران بود.
 
بیا ادامه ....


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم.

به گزارش دلاور به نقل از فرهنگ نیوز ، دو تن از هنرمندان شبه روشنفکر که اتفاقاً نسبت خانوادگی هم با هم دارند، در دو ماجرای جداگانه به توهین نسبت به مردم پرداختند.

بهاره رهنما همسر پیمان قاسم‌خانی در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون ازدواج مهناز افشار و واکنش‌های مجازی به آن، با حالتی از خود متشکر در صفحه فیسبوک خود نوشت: «اینکه همسر، فرزند کیست به ما چه؟ به شما چه؟ این خصوصی‌ترین تصمیم زندگی یک انسان است.

... بدو ادامه ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

حسن روحانی، رییس‌ دولت یازدهم تصویری از خود در توئیتر منتشر کرده است که او را در حال تماشای مسابقه فوتبال ایران-نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ نشان می‌دهد. همچنین یکی از معاونان رییس‌ دولت در صفحه فیس‌بوک خود تصاویری از حسن روحانی هنگام تماشای فوتبال قرار داده است.

برو ادامه مطلب جالب تر میشه ....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران تشریح کرد

آخرین وضعیت شناسایی اموال مه‌‌آفرید و زنجانی و پرونده کهریزک

دادستان کل کشور درخصوص آخرین وضعیت پرونده‌های کهریزک، اموال مه‌آفرید خسروی و بابک زنجانی و اتهام معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا دستگیری هراتی معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد به دلیل شکایت مؤسسه نشر آثار امام خمینی بوده است، گفت:‌ به غیر از شکایت این مؤسسه به لحاظ نوع اتهامی که داشته مدعی‌العموم هم وارد شده است. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 

 

بر اساس اطلاعیه دبیرخانه طرح ضیافت اندیشه ثبت نام دوره غیرحضوری طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی سال 93 از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

دبیر کمیته کتاب و کتابخوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان ـ آران و بیدگل از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی این کنگره از کتاب «تشنه‌تر از آب» خبر داد. 

محمدرضا قادری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرصت شرکت برای حضور علاقه‌مندان در این مسابقه تا روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و مراکز فرهنگی برای تهیه کتاب می‌توانند به دبیرخانه کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان ـ آران و بیدگل مراجعه کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 

به گزارش دلاور به نقل از فارس کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» می‏کوشد الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی از آموزه‏های انقلاب اسلامی‌استخراج کند. در این کتاب به این پرسش که «آیا انقلاب اسلامی‌به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟» پاسخ داده و با بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:سبک زندگی,انقلاب,اسلامی,کتاب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 7619
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1