سربازها با خيالي آسوده در سالن غذاخوری نشسته اند و سحری ميخورند. يكي از آشپزها، از گروهبان ميپرسد: «از سرلشكر چه خبر؟ » گروهبان در حالي كه لبخند ميزند، ميگويد:« خيالتان راحت باشد، بعيد است تا عيدفطر مرخص بشود.»

ماه رمضان با تمام خیر و برکتش فرا رسیده است، اما شاید گرمی هوا و روزهای طولانی آن، کمی ماه رمضان امسال را سخت‌تر از سال‌های قبل کرده باشد. اما سالها پیش در این سرزمین جوانانی بودند که بسیار سخت تر از ما برای اجرای امر خدا قیام کردند و نه تنها بی هیچ شکایتی بلکه در اوج لذت در نمایش مباهات معشوق درخشیدند. مردانی که گرمی هوا و آتش گلوله دشمن و کمی غذا و... آنها را از اجرای فرمان الهی باز نمی داشت. با خاطراتشان همراه می شویم بدان امید که در لذت و خلوصشان شریکمان کنند:

 

برو ادامه مطلب خیلی جالبه بدو ...........



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور




تاریخ: جمعه 13 تير 1393برچسب:مؤمن,انقلابی,جوان,اسلام,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
پس از شروع بحران سوریه، عده‌ زیادی از اتباع غربی، برای جنگ با دولت سوریه راهی این کشور شدند، اما نگرانی اصلی مقامات اروپایی از دختران جوانی است که به سوریه می‌روند و هر روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.
 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه خبری «دام پرس»، دکتر «الهام الباسط»، روانشناس و جامعه‌شناس سوری ابراز داشت: خستگی از زندگی ملال آور غربی، به دنبال هیجان و موضوعات خارق‌العاده بودن و تجربه شرایط جدید زندگی، تبلیغات نادرست رسانه های غربی و همچنین پول در آوردن را از جمله مسائلی می‌داند که برخی دختران غربی را به سوی سوریه کشانده و آن‌ها را در کنار داعش و دور از زندگی مرفه غربی قرار می‌دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

علی صبحدل فرزند استاد مؤذن حاج حسین صبحدل گفت: در سفری که پدر به مکه داشتند مقامات عربستان سعودی با دادن پیشنهادهای مالی از پدر خواستند تا ایشان یک بار بدون شهادت بر ولایت امام علی(ع) اذان بگوید اما او هرگز قبول نکرد.

 علی صبحدل فرزند استاد مؤذن، حسین صبحدل در برنامه ضیافت ویژه برنامه لحظه‌های افطار شبکه قرآن و معارف سیما حاضر شد و در رابطه با پدرش گفت: پدر از کودکی ویژگی‌های اخلاقی تربیتی را به ما می‌آموختند، اراده ورزی در کارها، سحرخیزی و به اندازه خوردن و خوابیدن از جمله مواردی بود که ایشان به آن تأکید داشتند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

به گزارش دلاور و به نقل از فرهنگ نیوز، فیس‌بوک و یوتیوب هم‌چنان صفحات داعش را باز نگاه داشته‌اند و از پاسخ‌گویی درباره عدم مسدود ساختن آنها خودداری می‌کنند.

گروه تروریستی داعش، از شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و یوتیوب برای انتشار عقاید و دیدگاه‌های خود و همچنین جنایت‌های هولناکی که انجام می‌دهد، استفاده می‌کند.

در واقع، اگر تا چندی پیش، کاربرد فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب برای داعش، جمع‌آوری نیرو و پول بود، ....



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:داعش,فیس بوک,توئیتر,یوتیوب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

صبح بود، یه اتوبوس آدم پیاده شدند جلوی خونه بهشتی. یه نگاهی و براندازی کردند و دوباره سوار شدند و رفتند. نگو دعوا شده بود، یکی گفته بود خونه بهشتی کاخه. یکی دیگه گفته بودند هشت طبقه است. راننده بهشتی‌شناس بود. همه رو آورده بود دم خونه گفته بود حالا ببینید و قضاوت کنید.

***

بنی‌صدر که فرار کرد زنش رو گرفتند. زنگ زد که زن بنی‌صدر تخلفی نکرده باید زود آزاد بشه. آزادش نکردند. گفت با اختیارات خودم آزادش می‌کنم. بهشتی می‌گفت: هر یک ثانیه که در زندان باشه گناهش گردن جمهوری اسلامیه.  

 

برو ادامه مطلب ....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

مدیر کارگروه تغذیه انجمن تحقیقات طب سنتی ایران نکته‌های آموزنده در مورد روزه داری و تغذیه مناسب در زمان افطار را تشریح کرد.

محمد احمدی مدیر کارگروه تغذیه انجمن تحقیقات طب سنتی ایران اظهار داشت: در زمان افطار طبق آداب اسلامی مستحب است که ابتدا نماز بخوانند و سپس افطار کنند، غیر از آن در صورتی است که ضعف بر فرد غلبه کرده باشد یا جمعی منتظر او باشند.
 
به گفته وی افطار باید با غذای پاک و عاری از شبهات آغاز شود و ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

اگر انسان زکات هر چیزی را به موقع بپردازد باعث آرامش روح و جسم انسان می‌شود. روزه گرفتن نیز علاوه بر اینکه باعث می‌شود زکات بدن پرداخته شود به سلامتی جسم نیز کمک زیادی می‌کند.

در دین اسلام هر چیزی زکاتی دارد و این را در کلام تمامی ائمه معصوم (ع) و قرآن می‌توان دید. به همین منظور به احادیثی چند در مورد زکات بدن اشاره می‌کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

این گزارش‌ تصویری شامل 177 تصویر می شود و در حالی که به طور متوسط به هر کشور 5 عکس اختصاص یافته، سهم ایران از این تصاویر 9 عکس است!

خبرگزاری ها و سایت‌های ورزشی جهان در طول مسابقات جام جهانی روزهای پرمشغله ای را سپری می کنند. پوشش کامل متن مسابقه تا حتی حاشیه های خارج از زمین بخشی از کار این رسانه‌هاست.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، رویترز یکی از کامل‌ترین و پرحجم ترین گزارش های تصویری را از جام جهانی مخابره می کند. در این بین صفحه اطلاع رسانی یاهو و همچنین دیگر خبرگزاری ها هم از کوران این اطلاع رسانی جا نمانده اند. این رسانه ها با گزارش های تصویری مختلط که تصاویر برگزیده روز ورزشی-سیاسی-اقتصادی است به انعکاس حاشیه های غیرورزشی جام جهانی نیز می پردازند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

خبرگزاری تسنیم: عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما با اشاره به تبلیغ غیرقانونی برخی محصولات در صداو سیما از جمله «تن‌تاک» گفت: تبلیغات محصولات خارجی مانند ال.جی و سامسونگ نیز در رسانه ملی خلاف قانون است.

به گزارش حوزه سلامت خبرگزاری تسنیم، سید رمضان شجاعی کیاسری عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما،‌ با اشاره به اینکه تبلیغ محصولات خارجی در صدا و سیما خلاف قانون است،‌ اظهار داشت: متاسفانه امروزه شاهد تبلیغ محصولاتی همچون سامسونگ و ال.جی هستیم که انتظار می‌رفت با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ، صداوسیما به سمت تبلیغ محصولات تولید داخل روی آورد.

شجاعی کیاسری درباره تبلیغات در صدا وسیما، افزود: به طور حتم انجام تبلیغات در صدا وسیما باید بر اساس استانداردی باشد که برای این سازمان تعریف شده است و بر اساس آن باید از دستگاه‌های مربوطه مجوز لازم را اخذ کنند تا در صدا و سیما تبلیغ شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:تن تاک,استاندارد,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 7444
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1